Friday, November 20, 2009

GDI? GLOBAL DOMAINS INTERNATIONAL, INC

Entah macam mana boleh terlibat dengan GDI ni...hmm....oh ya baru teringat ...adala dalam 3 atau 4 hari lepas terjumpa iklan....duit santai santai...apa ke hal santai-santai dapat duit.....bengang jugak dengar ni....santai-santai dapat duit.....


Mulalah aku mencari apa GDI....impressed by income En ...dari Padang Serai...banyak downline dari US...

Lepas tu tau mengenai Mazelan Abas ....sifu to GDI Malaysia...En Ramli Nayan dengan videonya...terjumpa pula site Puan Asmawati..lastly terjumpa site Saya Jutawan GDI kepunyaan saudara Shafrizal...fikir punya fikir dah tak tau pulak nak join under siapa...saya emel Shafrizal...dan dia jawab emel saya....akhirnya saya buat keputusan join dengan Shafrizal...blognya very energetic....banyak nasihat untuk saya..

Saya Akak baru belajar ... kalau salah tolong tunjukkan....banyak lagi nak buat, nak tanya dan nak belajar...

Lepas register baru tahu...Ramli Nayan juga upline saya...teamleader lagi ...rasa sungguh bertuah sebab dia banyak membantu untuk promosi ..sudah pasti mereka menghubungi saya melalui sistem canggih yang telah disediakan..satu demi satu upline hubungi saya.. Nor Asiah Karib, Ahmad Ridzuan Bin Abd Rahman, Roslinda Omar..



Kenapa saya melibatkan diri dengan GDI?


1) Tentulah nak sideincome lebih...term yang saya belajar dari saudara Nizam dari FLBPro ialah duit pasif....


2) Semoga diizinkanNya untuk saya menikmati financial freedom

3) Peluang bertambah besar jika dapat downline global...

4) Pertolongan dari upline

5) Masa daftar tak perlu bayar ...diberi peluang 7 hari percuma dan mesti ada kredit kad/debit kad..yuran usd10 sebulan

5) Ianya adalah fakta bahwa tiada duit instant/segera melainkan dengan usaha dan melalui pelbagai strategi pemasaran beserta dengan alat bantuan pemasaran...

Marilah kita ramai - ramai join GDI

No comments:

Post a Comment